Sahabatku

Friday, November 11, 2011

Pertukaran tak suka sma tak suka

Arrggggggggggggggggg.....

MCM NI AKU NAK SEKARANG...BENGANG

Bengang...bengang nape dia dapat kami tak dapat pelik ni...sapa masuk awal..dia ke aku....dia masuk lewat....Mesti korang pelik aku merepek apa pg2 ni (pagi ke). Sebenarnya bln 10 ari tu aku ada bt permohonan pertukaran, tapi bukan pertukaran yang tidak ganti orng ni pertukaran suka sm suka. Jadi dng xcitednya aku pun ingat aku akan dapat siap plan nak sewa kat ne...alih2 bila time umumkan result...permohonan anda tidak berjaya...what happend????????????Dalam hati mmg bengang,putus asa n berbagai rasa le...terus aku fikir cari rumah sewa kat dungun....
Tapi pgi ni 12.11.2011 (saja je nak nganjing) mber aku dari PUO bagithu cik lydah yang ada staff dia dapat tukar ke Poli Melimau tukar gitu je (tak ada konsep suka sama suka)...ktnya baru masuk bln 10 thn lepas...aduh....bengang....ada pakai kabel je..(confius ni)
Sekarang aku bt rayuan...tapi aku mcm tak berharap dah....ni mcm pertukaran tak suka sm tk suka...huhu...

No comments:

Post a Comment