Sahabatku

Tuesday, November 15, 2011

Dup..dup..dup

Dup...dup..dup dngar tak jantung aku...mesti tak dengar kan...nanti aku pasangkan alat pendengaran kat korang huhu....
2 3 hari ni mmg aku agak bz cikit ...yalah student skrg dok final exam..jadi aku selaku PPJ mmg bz le klu time2 gini...huhu sampai nk update blog pun tk sempat ...
Lgpun dok bz kemas makmal ukur gak coz minggu depn audit kpt...huhu bala2...apa la nasib jadi penyelia makmal...thun depan nak pencen boleh, tapi aku nak dok makmal ukur le cuma tak nak jadi je....
yalah klu audit dtg tk lah aku takut sngt...bukan pe tkt cari brg tak jumpa hehhe....
Korang tahu kan nape dup...dup...
First...mestilah audit tu...tiba2 time exam audit kpt dtg, yang besnya nak gak audit JKA g le audit JKM ke JKE ke...adoi! sory pegawai aset kpt sy bercuti,makmal ditutup untuk sementara waktu hrp mklum...(klu le boleh ckp gitu huhu)...Thun lepas dah audit dah makmal aku, thn ni klu audit lg tak th le nak kt pe...penat den gini...(minta2 le tak kn huhu)

Dup..dup kedua pasal nak kawin le...huhu ada benda tak setel...bekas nak letak alat renjis pun tak dak lg tau...ari jumaat ni kn bt kerahan tenaga ni kat melati kn kuaw awal2 g mydin ke,din borong ke mana sja y dpt brg...Adoi! takut tak dapt setel...nak test baju le,g bayar duit kuih le...bnyak lg le...mampu ke aku bt ni 2 ari ni...mcm nak cuti awal je...tapi sape nak ganti tanda paper sy huhu ooooooooooo.........tlg........

Ok setakat ni je aku merepek untuk ari ni.....nset dah bunyi menandakan my fiancee cll bye...

No comments:

Post a Comment