Sahabatku

Friday, July 1, 2011

TQ Cayang

ok...aku dah kat dungun dah sekrang...sampai je rumah, orang tak de pulak....blik kg agaknye...
masa makin lama makin berjalan...skrng kejab je lagi sebulan nak pose...
hhuuhu kejab je arwah papa aku meninggalkan aku sekeluarga....aku amat rindukan dia...
al fatihah untuk papa.....
tapi lepas raya aku memang dah bz dah coz aku bakal melangsungkan perkahwinan aku dengan Muhammad Izwanuddin yang berjaya menawan hatiku...huhu tertanya2 pulok sape yang tawan sape ni....tapi ape2 pun hub aku n die di restui kedua2 pihak...cuma aku cedih papa tak de.....
kepada tunang aku...aku ucapkan tq kerna sudi syng n time aku seadanya...
aku n bapak (panggilan meber2 die) mcm kawan baik tak de kontrol2, ckp lepas je....tu yang hebatnye hub kami....
aku syng die...lov u dear....semoga kita dapat membina bahtera rumah tangga dng sempurna....amin..

1 comment:

  1. emmm abg pn syg u jga, thanks sbb sudi terima abg dgn seadanya, insyallah berkat doa kite bersama kita dpt membina bahtera rumah tangga yang sempurna =) sayang awak (^_^)

    ReplyDelete