Sahabatku

Saturday, July 2, 2011

Review: Induksi 3

Ari ni aku sambung semula pasal induksi...kejab rasanya aku g induksi tup2 dah setel....tapi memang pengalaman yang manis le...
nak kata formal tu tak le juga...dari segi pakaian memang le formal tapi dari segi pemikiran tak le formal masih gila2...(setuju tak semua)..
kali ni aku nak cite pasal public speaking..huhu klu bab cakap 5 minit pun tak cukup lec katakan...
aku pun ari tu mcm tak cukup je 5 minit..tapi ape nak bt..mulut kena ttp...
ok untuk public speaking kami ditugaskan untuk bercakap selama 5 minit..mula2 tu rasa mcm lama 5 mint tapi klu dah buka mulut bercakap memang tak leh berhenti 5 mnt pun tak cukup...hehhe
klu korang nak tahu hari first public speaking aku dah kn bercakap...nervous tu tak payh ckp le mmg ade...mcm nak lari je...mula2 aku nak bt tajuk pasal blog, entah mcmana pagi tu aku terbca buku Men from mar, women from venus ada tips2 nak pikat isteri terus aku rembat tajuk tu....mane tau tajuk tu boleh bt gmpak...tapi bile time aku ckp mmg gmpk habs le...mcm tak nak berhenti bercakap...huhu idea mencurah2 tu yang tak nak berhenti tu....huhu....sampaikan nak present ament pun meber2 suruh aku,yalah muka aku ni mmg muka tbal cikit (tak tahu mlu)...
ok nex day my housemate aku sendiri bercakp...ckp pasal pjj...huhu die pun sma mula2 je nervous tapi alih2 orang suruh berhenti die tak nak...semngat tu...aku geleng kepala je kat belakang....
untuk tip kecantikkan pula mber aku seblah pulok present....huhu
ape2 pun mmmg enjoy le induksi kali ni....kesimpulan dapat kita dapat di sni,klu dah lec tu bagi je tajuk pe2 pun memang boleh goreng punye...ok nanti aku sambung tajuk yang lain pulok....



K.Lydah dng gayanye PJJ
tip2 kecantikan dari salina
cuti2 di chenya bersama kak Za

K.Ikien dng citenye pollution

1 comment: