Sahabatku

Tuesday, June 28, 2011

Induksi 2

Huhu...rasanya korang tahu aku kemana selama aku menyepi ni....aku g induksi le...
huhu tinggal lagi 2 hari lagi aku nak blik ganu...windu alif my son (sedangkan ank orang lain)hehhe...
ok aku nak le cite serba cikit cite pasal induksi...
klu korang nak thu ni le kursus paling aku suka tak hipokrit klu kursus yang lain honestly aku cakap semuanya mcm pilih bulu tak bes...dalm lingkungan kita je...
huhu mula2 aku datang tu nervous gak yalah ada kawan2 dari poli lain...tapi bila dah knl kawan2 baru bes pulak...rasa mcm kita ni student pulok...gempak hbs induksi ni, urusetia pun ckp kami le kumpulan paling gempak...mau tak gempak smuanya kepala tin tong je....hehhehe
ada banyak benda kn bt kn public speaking..huhu klu publis speaking memang bes...ckp ikut suka...yalah lec katakan.....ok nanti aku cita lg....aku penat nak gayut pulok.....

aku n ustazah nadiah yang comey

artis tu hehhehe

member2 yang sporting...

2 comments: