Sahabatku

Monday, June 20, 2011

TBS - Terminal Bersepadu Selatan

Huhu iii semua...aku telah menyepi selama beberapa ari coz aku bz dok cari barang kawin n then dok dting gak my fiancee yng kononnye kt muka mnis..meluat aku...
ok le aku nk cite kt orng lg pasal TBS...pg tadi aku br je naik kat TBS..huhu jakun gak aku mula2...
dah rrr mula2 aku naik bas U25 dari setapak lepas tu aku naik star...dah rr lame giler aku tak ..memang jakun le...bukan jakun pe..aku lupe nak g Bandar Tasik Selatan naik ke Ampang ke atau Sri Petaling..mula2 aku naik Ampang alih2 silap tukar pulok.....sampai kat Bandar Tasik Selatan cari pulok pintu TBS...huhu kalut le aku...alih2 aku nampak ni...

nampak tak???
huhu nak beli tiket pun kena ic mcm aku cite le....


nampak tak nama i
 sampai nak naik bas pun ade orng scan barcode...huhu memang teratur n sistematik le......aku rasa mcm ni baru bes....


1 comment:

  1. hehe tbs mmg best, cam airport n sistem tiket dia sgt2 sistematik hehe

    ReplyDelete