Sahabatku

Tuesday, June 14, 2011

Induksi..

iiii....mcm le ade orang baca...my blog tak le fokus pada perancangan perkahwinan je..tapi pasal hidup aku n then pasal orang sekeliling...
sejak dua menjak ni aku suka benor menulis....coz aku tngk blog mber aku la ni ..
ok ari ni aku nak cite pasal induksi...
petang tadi aku dapat surat suruh g induksi kat johor huhu bes....boleh mkan ayam penyek...
aku mula makan ayam penyet kat jb kat area taman u gak...cedap...tu le badan aku naik mcm belon tu...yalah aku dulu cekeding je...sejak couple dng my fiancee huhu naik...
klu korang nak makan ayam penyet kat kuala lumpur pun ade...kat wangsa walk aku memng mkn citu bes...

klu korang tngk mesti terliur...

alamak aku melalut pulok....20/06/2011-30/06/2011 aku induksi di jb...lame gak aku kat sna...
mula2 ingat nak suruh je bakal pak mertua ambil kat ble aku sampai sna...tapi aku tak nak le menyusahkan die.....
jadi aku bertolak dari kl...lgpun ari ahad ni cuti...meraikan kemenangan bola dan sukma....hehhe yahuuu boleh g nilai cari barng cikit2.....ok le stakat ni le...cite...

1 comment: