Sahabatku

Thursday, February 24, 2011

Xcident...

Menyusuk2...nyusuk hati bila tngk keta pink aku...
hbs kemek ..
aku tak thu salah sape...dah benda nak jadi nak bt gane....mula2 gini..
aku dah undur tapi aku dah berhenti....aku tngk keta tak de....may be tak perasan kut keta tu (yalah keta aku ade halangannya)..aku undur le lg..
aku undur cikit je tapi huhu ade keta la tiba2 je ade tepi aku..aikkkkkkkkkkkkkkk magic pe lagi hbs le keta aku...
tapi klu salah aku...aku minta maaf..aku boleh ganti keta calar die...
tapi adap sopan le cikit....
kau thu first perkataan yang kuaw dari die keta aku mhl....nak baiki pun hal...
bunyi kurang ajar tak...aku tahu aku ni tak mampu beli keta semahal die...aku tahu..tapi aku pun gaji lebih dari dia...
ingatlah rezeki Allah boleh tarik bila2 je klu dia mahu kalau terlalu takbur...
aku memang terkilan dng keta aki tapi lagi terkilan dng terlalu kesopannnya....aku hormat die tapi die tak hormat aku.......ape boleh buat kan....
aku cuba nak berbiincang dng die...keta die memng tak jadi pe2...die tak kuaw langsung pun...die belah gitu je..
SAPA BERSALAH...SAPA  BERSALAH..........

No comments:

Post a Comment