Sahabatku

Wednesday, February 23, 2011

GoTong Royong

Based on the title...korang dah boleh teka pe benda nak di cita ari ni...
k petang td kami semua telah bergotong royong untuk kawsan office n persekitaranya...
tapi problemnye makmal tak nak pulok bersih...kata nanti isu..isu pe aku tak thu..
pelikkan...tak pro lansung kata dah besar..
ok...tapi aku hapy le..sebb menunjukkan cooperation between staf ...hehe
kami di bahagikan kepada bebrapa group..b4 ni nama group aku Lady Bos...tapi bile di masukkan bebrapa laki group aku di beri nama kumbang n bunga...ape motif letak nama tu aku pun tak thu he...hee
memang nak kata keje lec bukan je mengajar tapi mebersih pun die...
jng kata lec goyang kaki k...sy tak suka....
kadang2kan aku mlas nak minta tolong studnt bukan pe mereka tolong tak ikhlas nak markah lebih nak bodek katakan...
tapi aku memng tak makan bodek...
aku klu sape2 usaha lebih memang aku tlng...
kepada budak2 yang tak datng kelas tu,tak antar ament silalah antar..
aku memang mls dah nak lyn...
melalut pulok aku ni...
berbalik kepada gotong royong...kami di tugaskan untuk mebersih ruang legar ofis...
penat juga nak bersih...
yalah sekali mod sekali orng lain...huhu hot memang hot tapi kawankan....
tapi aku enjoy le....
ni rahsia k...aku tak pernah bersih rumah aku pun gitu he..hee ni malas punya orang le...
sape pe suami yang malang tu ek...
k le...aku nak tido....
untuk hiburan dengarlah lagu ni...

No comments:

Post a Comment