Sahabatku

Sunday, February 27, 2011

Virgin Coconut Oil..

K syng2 smua...(ade orng ke ni)...ari ni aku baru nak cuba produk ni...kata orang produk ni bagus....
produk ni boleh....
  • Melegakan pernafasan
  • Melawaskan pembuangan air besar dan kecil
  • Meningkatkan kadar metabolisme pada seluruh tubuh
  • Memusnahkan organisma perosak seperti virus dan bakteria dalam usus
  • Mengurangkan keadaan mudah lapar
  • Mengurangkan kandungan lemak badan
  • Mengurangkan risiko sakit jantung
  • Mempercepatkan penggantian sel-sel mati
  • Menghilangkan parut
  • Melembapkan kulit
  • Haid menjadi teratur
  • Mengatasi menopous wanita
k aku ambil salah satu kelebihannya iaitu menghilangkan parut...aku kan parut...aku nak try...k harganya RM39.90 mahal gak...
 
Ni LE Virgin Coconut Oil
 kt tngk keberkesanannya ek....ni muka aku skrng...
 

SEBELUM


TUNGGU YE..ADAKAH IA DAPAT HILANGKAN CAMPAKKU....

No comments:

Post a Comment