Sahabatku

Monday, February 28, 2011

Perhimpunan Bulanan

Actually kisah ni dah basi semalam...tapi aku nak cite gak yalah nak bgthu korang ni rrr salah satu tugas lec iaitu handle perhimpunan bulanan...
klu ikut logik r,lec goyang kaki jekan...tapi skrng lec le admin,lec le handle majlis2...lec le personal assistant bukan penasihat akademik ye...coz luar dlm smua kena jaga...
berbalik kepada perhimpunan bulanan...Bulan ni tiba le giliran JKA handle perhimpunan bulanan...aku ni dah rrr first time handle benda ni n then aku di tugaskan untuk ajk pendaftaran..nak bagitahu korang ni...korang tau aku terlewat g sana...ala dalm kul 7 nak dekat kul 8 aku sampai sana...aku thu ramai mengamuk...tapi not my mistake gak...meber aku pun sama le...
sini konsep tlng menolong tak de dah...sape kaki bodek memang cepat naik....
aku mls sebenarnya kat cini not my jiwa le...dah rrr semua pantai timur..cakap universal boleh tak...ni cakap kecik kelate n ganu...mano le den nak fhm sngat....
tak pe le...ape2 pun aku dah bt yang terbaik...n aku dah menjalankan tugas..
C U AGAIN..dng cite yang lagi hangat
MyEm0.Com

No comments:

Post a Comment