Sahabatku

Wednesday, November 9, 2011

Xcident kali Ke 2

Oooooo my pinky apa salah ko asyik kemek je....kes naya ni asyik kena belah je....kes ni belaku ms bln 9 masa konvo...
Hendak jadikan cite,kereta ni dia hendak memotong line (tapi masuk line silap) aku pulak masa tu sememangnya lambat nak masuk keja apa lg laju le bawa tiba huhu bommmmm alamak takkan xciden lg..
Aku ingat kena cikit je tapi rupanya banyak juga....Nasib baik orng tu nak claim coz slh dia klu tak duit aku melayang gak...dah rrr bln 2 dekat 3 ribu duit aku hbs roadtax moto le keta le ..service keta le service moto le (Berfikir ....ptt le duit aku mcm ada kurang je huhu)

KEMEK AKIBAT DILANGGAR



SESUDAH DI REPAIR
Di sebabkan 2 xciden yang berlaku tokei kdai tmpat ketuk pun knal aku...b4 ni kn RM400 tapi disebbkan bahagian tertulang yang kn RM450....dulu duit aku skrng orng claim tak kisah le aku kn rape pun...
Disebbkan xciden juga aku bt blik keta aku ke kg awal2 lg...huhu sekarng g mengajar pun naik moto n tumpang org...susah ni nak g mane2 pun susah biasalah pakai bju kurung....
Aku doa lepas2 ni tak berlaku lg...pnt tau nak baiki..dlm tahun ni 2 kali keta aku kn hentam sama orng....

No comments:

Post a Comment