Sahabatku

Wednesday, July 25, 2012

huhu as salam.....
pagi2 gini mmg ngantuk giler tambah2 ari ni klu tak silap ari ke 6 berpose n tadi aku bgn awal.....
menguap dah 2 3 kali dah ni....dok bt slide entrepreneur.....bosan giler...
ingat nak kuaw g bank jab..tapi mls pulok huhu....

ok ari ni aku nak update pic my baby...teka boy ke gurl......

MY BABY Y TERSANGAT AKTIF
ni masa 27 minggu.....i so nervous....tak sabar nak jumpe dia di alam nyata.....my baby ni mmg cerdik bukan nak bangga tapi klu papa dia pegang atau dok bersama dia mesti dia sopan....perangai serupa papa betoi....klu dng mama je sukmo nak bergusti le nak berenang le mcm2 lg...apa2 pun aku happy dengan kedatangan my baby.....
Bermacam dugaan aku lalui,mengandung bersendirian (suami dtg hujung minggu)...mmg kn kuat semangat.....nasib le aku ni tak de sakit2 sangat....cuma kadang2 sakit badan, lenguh2 tu ada le.....


No comments:

Post a Comment