Sahabatku

Saturday, November 19, 2011

Stress n Penat

Huhu makin nak dekat ni makin le stress....
dah rrr keje bnyak dng nk tanda paper (23 n 24/11/2011) dng auditnya lagi (nasiblah dah setelkan awal2 huhu) dng nak bt analisis lg...ADOI!!!!!!!!!!!!!
lgi satu aku bengang asal aku nak cuti ke sakit je mesti ada orang sbuk dok tanye bila naik cuti tension den...
ingatkan nak kawin ni nak bersenang lenang le tapi huhu susah gak dicari gak....
org2 bru tak dicari pulok....kn buli ni...ADOI!!!!!!!!!!
oklah aku akan setelkan apa yang ptt b4 cuti ok tak...
Dah rrr br sampai dari kg...2 ari aku blik kg dok kehulu kehilir...g test baju (bju longgar pulok), g rasa kek pulok (cedap giler)...alih2 sampai rumah dah dekat magrid huhu....
Keesokkannya pulak...aku g cari tempat renjis pulok mak aiii mahal siot habs duit den...lepas tu g cari fresh flower untuk nikah pulok cantik mmg cantik tapi agak mahal le....16 kuntum RM 90.00 cantik sngat.....

Ok le setakat ni aku stress kan diri.....nanti aku update lg...

No comments:

Post a Comment