Sahabatku

Thursday, August 18, 2011

MENCARI BAJU RAYA

Huhu salam semua...
lame i tak tulis blog yalah bz je....
2 minggu y lepas aku bz dok gubal soalan sampai time buka pose pun still dok buat gak...
huhu tu lah bahana nak cepat gubal soalan..
after one week aku g kl pulok konon2 nak ambil pic pre weeding aku la...cantik tau.....ni aku intro dulu

with angry bird..
 aku g juga cari baju raya...tapi dok berkenan pun satu pun dok berkenan...huhu cian i...kebetulan dtng kl ni smbut ari jadi i ke 18 huhu (senyap ek sape2 yang tahu umur sy huhu)...
my fiancee siap offer nak adiahkan bju raya, tapi dah tak berkenan bagi le baju mhl mane pun i tak berkenan huhu (cerewet aku ni)..
dalam dok cari baju raya sempat pulok g nilai membeli barang2 kawin kat Nilai..huhu hbs duit aku beribu2...nak raya punye pasal hbs duit nak kawin punye pasal hbs juga...duit gaji + bonus bulan kosong....huhu...nak mkn ape ni minggu ni...ade sape2 nak belanja...
Ok le...kita jumpe lg mlm ni nak update pic pre weeding yang sememangnye cantik ...tq sama...G.I photoshop...nak quatation dari dia boleh tngk laman ni...http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10150269066242872&id=620682871&notif_t=feed_comment#!/pages/Gi-Photoshoot/108044789245979.....

No comments:

Post a Comment