Sahabatku

Saturday, June 4, 2011

TBS - Terminal Bersepadu Selatan

Ok ari ni macm nak bercerita je kat korang...coz my fiancee semalm naik bas kat cini....
klu nak g melaka ke nak g johor ke semua naik cini yang aku tahu le...hehhe klu masuk citu huhu mcm rasa dok kat KLIA gitu...masa first time aku g sana mcm yakun jugak aku terkeyut beb..yalah stsen bas baru...siap ada balai perlepasan n ada panggilan lagi ...aku masa tu keseorangan jadi aku pusing2 le...takut juga tersesat kat lapangan terbang ke..hehhe tapi memang betoi le bas stesen....mak iiii besou nye...
semalam my fiancee jadi jakun gak..biasenye die naik kat bukit jalil tapi semalm die naik kat sana...
die lagi explore die bagtahu mcm2.....

Ni le Terminal Bersepadu Selatan besar kan
nak beli tiket kn bagi ic ok.....

nak naik bas pun mcm kat KLIA coz ade pegawai yang jaga
 kat pintu pelepasan untk ambli tiket

nak mkn kena beli kad yang bertop up....huhu
p/s : nak tahu lebih detail tengk cini ya http://www.tbsbts.com.my/

2 comments:

  1. klau 1st time g tbs mmg rse agak jakun skit sbb mmg lain dri yg lain, nak bli tiket tnjuk ic n no ic print kat tket heheh safety tuuu

    ReplyDelete