Sahabatku

Friday, June 3, 2011

Kali pertama jadi pengapit

Opppp....ni sudah seminggu dah member ex housemate aku berkahwin...tahniah diucapkan...hehhe
tercapai juga hajat korang ek...aku je lambat lg....nak bt gane bg adik2 dulu le jawabnye...
pada majlis ni aku menjadi pengapit...ni first time aku jadi pengapit nervous gak...
yalah kali pertama katakan,..dia yang nikah aku pulok yang nervous...dah r tok iman bagi ceramah mcm bg khutbah je masa nak akad nikah...
mau tak gabra en azim tu hehheh...tapi aku tahu korang memng tak gabra...aku je gabra kat belakng....
mcmana nanti en iwan aku nanti.....hahhhaaaa....


Ni sebelum jadi isteri orang.....


Huhu masa menyambut ketibaan pengantin lelaki....huhu kain baju yaniee labuh sngat

Upacara persandingan...aku belasah je

Santapan....tengk muka aku yang melayan yanie dng serius..hehhe

aku sabotaq member aku..hehhe





Akhirnye dapat gak aku bergambar bebas dng yanie..
.pengapit sendiri yang tak de masa bergambar dng pengantin

4 comments:

  1. heheh insyallah u punye en iwan nnti mesti x gabra, kne sruh dia prepare btul2 mse akad, kang nnti tok kadi tanye pelik2 ssh ple hehe

    ReplyDelete
  2. u tahu ke nak jawab...u kan tkt

    ReplyDelete
  3. oit. Aku bru pasan entry nih.
    huhu, thx laaaa yati tolong jdk pengapit aku! u did a great job, hehe! lg 1, thx sbb tolong lyn fmly angkt aku ye. really2 appreciate it!! tp sowi sgt2 xdpt nk chat ngn ko lelama. len kali kita jumpa lg ye. ko tu senang2 mai leeee umah lama tuuu.. :))

    ReplyDelete
  4. P/S: apsal gamba aku dpan cermin jdk gitu tu? ape ko da wat haaaa?

    ReplyDelete