Sahabatku

Monday, June 6, 2011

Diari ari ni...

Dulu aku memang ade diari...tapi mak aku terbaca terus aku bakar...masuk u aku mula berjinak2 pulak tulis diari dlm laptop...tapi aku kadng2 mls tu yang terus tak tulis...
ok aku nak bgtahu korang yang mlm esok aku nak blik...
yalah aku rindu my mum....
ari tu nak blik meber nk dtng tapi tut tut tak jadi pulok...
bengang mmg ada tapi abaikan jelah..
aku nak blik kg nak setel pasal hal2 kawin...
nak setel tarikh le....
aku plan awal2 lg alih2 budak hingus mana entah nak bt kenduri time majlis aku gak...
yang bes nye die tak nak extend tarikh...mangkuk betoi...
tungggu le ku blik nanti nahas korang...
dah la laki aku jauh..,..
tngk le blik nanti aku nak g tnye bdk tu...
tapi apa2 pun sebelah laki nasib ok...aku bdk ahad le....(dlm ati nasib)
tapi aku kn g butik ni....
mangkuk betoi bdk tu nak suruh aku mengalah...
ko sape....
ok aku nak g beli katil...beli godis beg..
hbs duit aku...
 ok le setakat ni diari aku.....

No comments:

Post a Comment